torsdag 15. oktober 2009

Første samling på "Web 2.0 kurset"







Rom ble ikke bygget på en dag .... men kanskje på 10 uker?




Tja, og man blir heller ikke ekspert i web.2.0 på en dag. Nå har jeg vært på den første dagen av 
"23 ting web 2.0" kurset i regi av Møre og Romsdal fylkesbibliotek. Det var både lærerikt og interessant.
Vår gjest Heidi Ryan som representerte Østfold fylkesbibliotek og som har utviklet kurs om web.2.0, delte sine erfaringer med oss fra lignende kurs i Østfold.
Mens hun fortalte om de gode resultater som ble oppnåd i hennes fylke, tenkte jeg på det populære slogan "Yes, we can ".
I andre del av kurset, med god hjelp av Randi og Borghild, våre kursledere - fikk vi alle opprettet våre blogger.
Nå er tiden kommet for selvstudium, tid for å feile og tid for å finne på.
Det er så mange flotte gadgets ute på nettet som frister til sette inn i bloggen, og etter at mine blogginnstillinger er på plass skal jeg bedre utseendet på min blogg. Samtidg sitter en tanke i bakhodet mitt : husk den gylne middelvei.
Lykke til til alle sammen.


Her er den noen bilder fra kurset:









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar