tirsdag 20. oktober 2009

Windows Live Messenger



Jeg installerte Windows Live på arbeids pc-en min og prøvde å logge meg inn på Windows Messenger. Dessverre, her fikk jeg melding om feil kode: 800. Trend Micro - antivirusprogram blokkerte tilgang til programmet. Vår  IT- ansvarlig fant en løsning på problemet.  Nemlig at jeg fikk  låne en bærbar pc med direkte oppkobling mot internett.
I tillegg til Windows Messenger  med ID alisia1955@yahoo.no bruker jeg ofte Yahoo Messenger og Skype. Min ID på Yahoo Messenger er "alisia1955" og Skype ID "alisia1955skype"
 Vi chattes!





4 kommentarer:

  1. Hei Alicia! Dette har du et godt grep om, ser det ut til. Du prøver ut og er aktiv - bra! Fortsett slik!

    Nå er framdriftsskjemaet oppdatert for ditt vedkommende :-)

    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  2. Godt å høre Hilde, gjør mitt beste. det er morsomt å blogge. Hilsen Alicia

    SvarSlett
  3. Hei Alicia!

    Du er kjempeinteressert og kjempeflink!

    At msn av og til blir hindret av virus-program og sperrer satt i nettverk på f.eks. skoler er et kjent problem.

    Når man har en msn-konto er det også mulig å bruke den på web, dvs. chatte i nettleseren. Dette kan du f.eks. gjøre på nettsiden www.msn2go.com. Det funker, men har færre muligheter enn selve Messenger-programmet. Du kan f.eks. ikke sende meldinger til kontakter som ikke er pålogget i øyeblikket.

    Lykke til videre!

    Hilsen Heidi

    SvarSlett
  4. Hei Heidi, takk for tips. Skal prøve denne nettsiden på jobben på mandag. Hjemme virker Windows live Messenger utmerket.
    Ha en fin dag!
    Alicia

    SvarSlett