søndag 8. november 2009

Julehandel

er jeg ikke søt?
Å handle på nettet kan være både spennende og velykket. Med tanke på  julegaver tok jeg meg en liten nettbutikkrunde.
Turen begynte i en butikk som heter DesignerLeg og tilbyr gaver til de minste. Her fant jeg mange søte kaniner. Kunne tenke meg en slik kanin for meg selv.




Har noen i familen din planer om å drive slektsforskning, burde du kikke på siden til DIS Norge. Det er kommet ut en  nyttig oppslagsbok. Boken heter "Lag slektsbok" og kan bestilles direkte hos utgiveren HER eller send e-post med bestillingen av boken til: jonny.lyngstad@eide.kommune.no


Til slutt en drømmegave til alle som er glade i blogging. Dette er et blogg-videokamera i HD oppløsning. Kameraet heter Flip Mino HD. Med et enkelt tastetrykk  kan du laste opp dine videoer til for eks. Youtube, My Space eller lignende sider ved hjelp av USB 2.0. Det er et mini kamera og tar lite plass i lomma di. En drømmegave til mange blogger, og ikke minst til meg selv. Den digitale dingsen kan kjøpes HER

Håper på Julenissen er datakyndig og finner lett veien til nettbutikkene! Har du et forslag til Julenissen, kom gjerne med forslaget i kommentarboksen.  Med ønske om en God Julehandel !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar