søndag 6. desember 2009

Ting 14 : iGoogle

Nå har jeg lekt meg litt med iGoogle. Laget min personlige side, la inn moduler og skrev ned en huskeliste og noen oppgaver for kommende uke. De modulene som jeg valgte er:



                                  En kjekk ukeplannlegger.






Widget som lar deg å samle dine Google tjenester på et sted


En egen modul "Nedtelling". Fremgangsmåte til å lage egen widget: Legg til ting  → Opprett din egen modul → Prøv nå
→ Nedtelling



Andre moduler som finnes på min startside er:
  • Smiley of the Moment
  • Wise Widget
  • Nyheter
Som tema valgte jeg "Winter Village". En fin juleheader som dessverre ødelegges av "Google søke - vinduet"!!!


Startsiden min er stortsett ment som " en prøveside". Det er godt å kjenne til muligheter hvis man bestemmer seg senere for å lage en ordentlig startside.





1 kommentar:

  1. Flott Alicja!

    IGoogle er nok praktisk å bruke når man venner seg til det.. Greit å ha alt samlet på et sted, f.eks. innboks mail, oppdateringer fra Facebook, osv.

    Hilsen Heidi

    SvarSlett